Już 8 października toruński inkubator nowych technologii Smart Space zaprosi w swe progi na warsztaty z monitoringu internetu w ramach socialmediaWORKSHOP, które zorganizuje wspólnie z specjalizującą się w tym działaniu firmą Brand24.
Podczas dwugodzinnych warsztatów prowadzonych przez Mikołaja Winkiela, social media managera w Brand24, uczestnicy dowiedzą się jak docierać do opinii i informacji o nich i ich biznesie pisanych w różnych zakątkach internetu, nie tylko Facebooka czy Twittera.
Oto obszary tematyczne wymienione przez organizatora:
- Consumer insights – lepsze niż kiedykolwiek zrozumienie klienta.
- Realtime marketing – jak wpisać się w to o czym mówią wszyscy.
- Ochrona reputacji – błyskawiczne wychwytywanie punktów zapalnych i negatywnych opinii.
- Obsługa klienta jako jedno z podstawowych zastosowań monitoringu. Uwagi, problemy, zapytania zgłaszane przez klientów w sieci mogą być błyskawicznie wychwytywane i obsługiwane podobnie jak w contact center.
- Wsparcie sprzedaży, a monitoring Internetu – wychwytywanie internautów sygnalizujących potrzebę („szukam dobrej lokaty” lub „jakiego laptopa polecacie do 2000 zł?”)
- Analiza i pomiar skuteczności kampanii reklamowych i działań promocyjnych – przegląd Case Studies.
- Data is the new oil – przyszłość monitoringu Internetu
Data i miejsce warsztatów:8.10. 2014, godz. 10:00 – 12:00 Toruński Park Technologiczny, bud. C, Ul. Włocławska 167