W dobie dzisiejszego internetu coraz trudniej znaleźć dobrą agencję marketingową. Często zdarza się, że firmy oferujące usługi tego typu realizują swoje działania w oparciu o domysły lub wyuczone schematy, nie mające zastosowania we współczesnym świecie. Tymczasem realizacja działań marketingowych jest procesem wymagającym ciągłej czujności i elastyczności w podejściu do pracy. Zobacz, jak rozpoznać dobrą agencję zajmującą się marketingiem i social media.

Z jakich danych może korzystać agencja marketingowa?

Choć z perspektywy osoby nie znającej zasad funkcjonowania marketingu internetowego może się wydawać, że działalność agencji reklamowych sprowadza się do spekulacji na temat zachowań internautów, prawda prezentuje się całkowicie inaczej. Korzystając z narzędzi, jakie dają nam do dyspozycji choćby algorytmy popularnych portali społecznościowych, możemy jasno określić preferencje i styl korzystania z sieci internautów stanowiących największy odsetek naszych klientów. Agencja social media Toruń pomoże Ci poznać najbardziej aktualne trendy w sieci i dotrzeć do najbardziej perspektywicznej z punktu widzenia Twojego biznesu grupy docelowej.

Współpracując z agencją marketingową, możesz mieć pewność, że Twój biznes będzie nadążać za panującymi trendami

algorytmy portali społecznościowych
Agencje marketingowe bazują w dużej mierze na algorytmach portali społecznościowych, nie spekulacjach dotyczących zachowań internautów [fot. materiały partnera]

Istotną częścią skutecznej sprzedaży w dzisiejszym internecie jest dokładna analiza naszego sklepu ecommerce. Wykorzystując odpowiednie narzędzia Agencja social media Toruń jest w stanie zweryfikować, czy stosowane przez Ciebie treści rzeczywiście przyczyniają się do podjęcia przez klienta pozytywnej decyzji zakupowej. Opierając się na twardych danych, takich jak ilość czasu spędzonego na poszczególnych częściach strony oraz wskaźnik interakcji użytkownika z witryną możemy błyskawicznie wyłapać i skorygować jej najsłabsze punkty, poprawiając tym samym konwersję.

Rzeczywiste preferencje użytkownika

Ogromnym plusem korzystania z usług agencji social media jest fakt, że uruchomione przez nią kampanie reklamowe zawsze docierają do użytkowników, którzy są rzeczywiście zainteresowani proponowanym przez nas produktem lub usługą. Takie profile preferencji tworzone są w oparciu o najczęściej odwiedzane strony internetowe, wypełniane w portalach społecznościowych formularze dotyczące ulubionych zagadnień i aktywności czy ilości polubionych przez użytkownika stron zajmujących się określoną tematyką.

Takie podejście ma mnóstwo zalet. Nie tylko oszczędzamy środki finansowe wydawane na marketing, ale też zyskujemy pewność, że nasza reklama wyświetlona zostanie jedynie na ekranach osób interesujących się obszarem naszej działalności. Unikniemy w ten sposób nieporozumień, często występujących w przypadku bardziej niszowych branż i zbudujemy wizerunek swojej marki jako eksperta w danej dziedzinie. Mając pewność, że trafimy jedynie do osób zainteresowanych określonym tematem możemy tworzyć znacznie bardziej angażujące treści marketingowe, poruszające konkretny aspekt naszej branży, bez potrzeby ciągłego tłumaczenia jej podstawowych założeń czy stosowanych sformułowań.

Takie podejście znacznie ułatwi sprzedaż produktów specjalistycznych, wspierających osoby dobrze zaznajomione z daną dziedziną. Przykładem biznesów, w których może się ono świetnie sprawdzić są kursy specjalistyczne, produkty związane z hobby takim jak żeglarstwo, motoryzacja czy wspinaczka górska oraz szkolenia pozwalające szlifować umiejętności językowe w stopniu zaawansowanym. Agencja social media pomoże Ci sprecyzować Twoją niszę i dotrzeć do klientów zainteresowanych Twoim produktem.

Sprawdź jak wygląda współpraca z agencją reklamową 

[Artykuł sponsorowany]