Już 8 października toruński inkubator nowych technologii Smart Space zaprosi w swe progi na warsztaty z monitoringu internetu w ramach socialmediaWORKSHOP, które zorganizuje wspólnie z specjalizującą się w tym działaniu firmą Brand24.

Podczas dwugodzinnych warsztatów prowadzonych przez Mikołaja Winkiela, social media managera w Brand24, uczestnicy dowiedzą się jak docierać do opinii i informacji o nich i ich biznesie pisanych w różnych zakątkach internetu, nie tylko Facebooka czy Twittera.

Oto obszary tematyczne wymienione przez organizatora:

  • Consumer insights – lepsze niż kiedykolwiek zrozumienie klienta.
  • Realtime marketing – jak wpisać się w to o czym mówią wszyscy.
  • Ochrona reputacji – błyskawiczne wychwytywanie punktów zapalnych i negatywnych opinii.
  • Obsługa klienta jako jedno z podstawowych zastosowań monitoringu. Uwagi, problemy, zapytania zgłaszane przez klientów w sieci mogą być błyskawicznie wychwytywane i obsługiwane podobnie jak w contact center.
  • Wsparcie sprzedaży, a monitoring Internetu – wychwytywanie internautów sygnalizujących potrzebę („szukam dobrej lokaty” lub „jakiego laptopa polecacie do 2000 zł?”)
  • Analiza i pomiar skuteczności kampanii reklamowych i działań promocyjnych – przegląd Case Studies.
  • Data is the new oil – przyszłość monitoringu Internetu

Data i miejsce warsztatów:8.10. 2014, godz. 10:00 – 12:00 Toruński Park Technologiczny, bud. C, Ul. Włocławska 167